Monitor Tool

R.I.W.N. Computer Service beschikt nu over monitor software en een uitgebreid ticketsysteem.

Wat betekend dit voor u?

Beschikt u over een Server, PC of een MAC dan kunnen wij doormiddel van een Tool al uw hardware monitoren. Gaat er iets fout met één van uw apparaten dan krijgt R.I.W.N. een allert en kan direct inspelen op uw problemen. Wellicht al voordat u het zelf merkt. Of u maakt online een ticket aan waar R.I.W.N. direct een melding van krijgt en contact met u opneemt.   

Dit houd in;

- snelle en directe communicatie

- het volgen van uw eigen ticket / oplossing

- de mogelijkheid om uw systeem remote over te nemen.

- Uw software altijd up-to-date Remote;

- probleemsignalering- software updates uitvoeren

- uw (Microsoft) software licenties bijhouden

- hardware problemen op voorhand signaleren (alerts)

- inventarisatie van uw hardware                                                                                                     Of nog meer gepersonaliseerde instellingen die nodig zijn in overleg met u.

Prijs stelling per maand met een minimale afname van 12 maanden                                            € 72,60 * (server incl. 8 clients/PC’s)                                                                                                € 72,60 * (max 8 clients/PC’s)                                                                                                            € 9,50 (per client / PC)                                                                                                                     * inbegrepen 1u (mnd) remote control / probleem oplossing.

Bent u geïnteresseerd in deze oplossing neem dan contact op met R.I.W.N.                     info@riwn.nl

Genoemde bedragen zijn incl. BTW.                                                                                     R.I.W.N. is niet verantwoordelijk voor drukfouten of voor de juistheid van de vermelde gegevens.

AteraTool

© RIWN 2019